Reklama

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízený produkt na webových stránkách nebyla schopna společnost zajistit. Domnívám se, že pokud je produkt nabízen pod touto společností, měla by mít společnost povědomí o tom, že ho má skutečně k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod prodal použité zboží jako nové

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo možné vrátit, i když nebylo použito, pouze rozbaleno. Jako důvod uveden, hygienické důvody. Což je nesmysl, protože nebylo zabaleno do obalu, který by opodstatňoval tento důvod.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží (FM Transmitér do auta) označené jako dostupné nebylo nejen na skladě, ale nebylo vůbec. Oznámení o zrušení objednávky přišlo až za několik dní
  • Nedoporučuje obchod

    Po zastrčení vidlice do zásuvky se ukázal vypínač nefunkční. Mlýnek se ihned roztočil bez kávy a bez víka.
    Ztratil jsem 4 hodiny času vyzvednutím a reklamací.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    NABIZEJÍ ZBOŽÍ ,KTERÉ NEMAJÍ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží na Heurece potvrdí, ale pak v uvedené ceně nemají.

    Zboží bylo uvedeno za cenu, která byla i na Heurece. Objenal jsem a objednávka mi byla potvrzena. Druhý den ale bylo zboží na webu za zcela jinou cenu. Na můj dotaz mi bylo sděleno, že zboží není skladem a není informace kdy bude. Ale na stránce bylo i nadále inzerováno jako skladem, ale již za jinou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Eshop nezobrazuje reálný stav skladu, zboží se tváří skladem i několik dní po objednání a přitom fyzicky není dostupné. Mají jen pár kusů, ale objednávky jim přijdou na stovky kusů, takže vykryjí jen první objednávky a ani se neobtěžují napsat, že objednané zboží vlastne nemáte šanci dostat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodavači jsou neprofesionální

    Po prvním a poslední nákupu přes tuto firmu nebudu nic objednávat.Neosobní,působí jako vy jste tu kvůli nim-škoda mluvit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neoprávněně neuznaná reklamace
    • Prodej poškozeného zboží

    Prodali mi poškozené zboží a odmítají ho vyměnit z důvodu chybějícího původního obalu. Pozor! V diskuzi lze najít případy, které dokazují, že prodejce takto poškuzuje zákazníky opakovaně!

    Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

    Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé doručení
    • dobré ceny
    • komunikace

    Moje grafická karta má běhat v OC režimu na 1411Mhz. Moje však běhá pouze na 1340Mhz na obou biosech. Když jsem se na tuto skutečnost upozorni nikdo mi na můj email neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není kde zaparkovat
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • výhoda je, že už jsem starej a brzo umřu a když neumřu, budu si pamatovat, že nemám kupovat nic přes Heuréku.
    • Nevýhodou je, že jsem asi prošustroval 3měsíční zvýšení penze

    Tiskárnu jsem koupil přes Heuréku, zaplatil jsem jí Softcomu.cz. Když jsem zjistil, že mi nevyhovuje, volal jsem do Softcomu a nabízel / naivně / výměnu za jiný konkrétní typ. Bylo mi žečeno, že to nejde, napřed že jí musím vrátit. Souhlasili, že to může být přes Uloženku v Üstí n.Labem.
    Jel jsem jí vrátit do Üstí nad Labem. Tam, po nějakých dotazech, jestli mám něco, co jsem neměl jí ode mne vzali, zaplatil jsem poštovné a bylo mi řečeno, že se mi Softcom do dvou dnů ozve. Neozval. 22.12. jsem vyhledal sídlo Softcomu na Praze 4, vyjasňoval si situaci na reklamacích. Zdejší pracovník vypátral, že Uloženka Ústí poslala tiskárnu na nějaké sídlo Softcomu na Prahu 9, kam oni vůbec nejezdí. Jsem zvědav, kdy se mi ozvou, aby mi sdělili, že moje zákonná lhůta na vrácení tiskárny uplynula a abych si jí vyzvedl na Praze 9, kam oni vůbec nejezdí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Namotává vlasy, přehřívá se.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dorazilo v čas
    • Když zboží dorazilo byl jsem docela v šoku,přišlo v pořádku " ale!"Předpokládám že dárky o vánocích mají být překvapení a jaké to je překvapení když zboží přijde zabalené v průhledném obalu!!!! To nešlo zabalit do nejakého papíru,když si něco kupuji v druhé polovině prosince tak na 80% jde o vánoční dárek. To se Vám opravdu nepovedlo!!! Doufám ,že je to připomínka k zamyšlení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jednoznačně nebrat. Dle stránek bylo zboží na skladě ,ale objednávku stornovali z důvodu ,že je nedostupné. Za několik týdnů bylo dostupné ,dostal jsem potvrzení o přijetí objednávky a čekám 14 dnů a nic se neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    • Rozhodně žádnou výhodu, sorry vole error...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce nebylo uvedeno, že zboží není na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží bylo uvedeno v nabídce, nakonec se zjistilo, že je nedostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží prezentováno, jako skladem. Po delší době reakce obchodu. Zboží již nelze dodat objednávku stornujeme.