Reklama

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podivné záruční podmínky obchodu.

    Koupil jsem si trackball Logitech. Obchod dává záruku na celek 36 měs., ale na mikrospínače, kt. jsou nedílnou čásí zařízení dává pouze 6 měsíců (!!!). Podle právníků D-Testu je to špatně a případný spor by prohráli. Dal jsem to Obchodní Inspekci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2 dny po výzvě nebylo zboží na výdejně Praha 10

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obdržela jsem sdělení, že zboží není na skladě. Vznesla jsem dotaz, jak dlouho budu čekat v případě zájmu o výrobek, za který obchod již obdržel peníze. Dosud mi nikdo neodpověděl!!!

    Nespolehlivost, špatná informovanost zákazníka, mizivá komunikace, nezájem o zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • U vydejeb zbozi není úplně jasné co musíte nejdřív. Takže jsem stál frontu u prvního prodejce kterého jsem vyděl. Ten mě následně poslal o patro výš, kde všichni byli vstřícný a ochotní seběhl jsem opět k Panovy co mě nechtět obsloužit a čekal znovu frontu, dal jsem mu papír a zmyzel kamsi do zážitek cca na 10min. Když jsem čekám u přepážky za plachtou jsem zaslechl. Tohle je pro toho ko*ota a pak se vynořil zas ten zpruzenej prodejce. Chtěl jsem být co nejdřív pryc. Byla to hrozná zkušenost.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží (přední a zadní tvrzené sklo na telefon) jsem vyzvedl osobně na pobočce, po rozbalení doma jsem zjistil, že přední sklo je popraskané, zadní naštěstí v pořádku. Zboží vracet nebudu, protože jsem potřeboval jen to zadní sklo, přední už mám.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    O

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota

    reklamoval jsem zboží a požadoval náhradu za přepravu. Bohužel zde jsem narazil. Zřejmě musím mít kolkovaný výpis, aby to uznali i když mají zřejmé ceny, tak nechtějí uhradit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na žádost o zrušení obědnávky rychle odpověděli a zrušili ji.

    Během prázdnin 6.-7. července neuvedli náležitě, kdy mi zboží nakonec doručí. Link v emailu pro sledování stavu obědnávky nefungoval.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod nemá standardně nastaveno zabezpečené připojení.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • ZPOPLATNĚNÁ a šílená administrativa s doplněním jednoho údaje do daňového dokladu. S tím jsem se ještě nesetkal.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • eshop v blízkosti mého zaměstnání
    • Zboží jsem objednala a čekala na informaci, až bude zboží připraveno, ale po 12 dnech jsem se musela zeptat sama a odpověděli mi, že zboží je vyprodané.

    Špatná komunikace. Objednaný výrobek byl skladem, ale pak jsem se dozvěděla, že výrobek je vyprodaný, ale obchod se mi neozval, musela jsem napsat sama po 12 dnech od objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatné označení místa prodejny

    Špatně viditelný

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Klamavá reklama, která je reflektována na stránky Heureky.

    Určitě si dejte pozor na levné produkty, nabízejí je s výhodnější cenou a pak napíši pouze stroze, že dané zboží můžete koupit například o 8 tisíc dráž.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebyla vystavena faktura na jméno, pouze účtenka.

    Komunikace ohledně reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod nabízí zboží, které nemá skladem a dodací lhůta je více jak měsíc. Přitom toto zboží je běžně dostupné a při objednávce v jiném obchodě dorazilo do dvou dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím
    • zboží bylo na netu skladem a pak najednou něco skladem nebylo...ještě jsem se musela sama informovat o stavu objednávky

    jsou i lepší a rychlejší obchody

  • Nedoporučuje obchod

    Při osobním odběru jsem zaplatil za zboží v hotovosti před vyskladněním. Potom ho šel zaměstnanec hledat do skladu, aby zjistil, že zboží na výdejně není (prý bylo zaměněno?). Peníze jsem si nechal vrátit a odešel jsem. Kromě neuskutečněného nákupu si myslím, že je zbytečné žádat o zaplacení předem za něco, co možná není k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nízké ceny
    • Neaktualizaci dostupnosti zboží.

    Nemusel by být špatný pokud se bude aktualizovat nabídka zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • No tak například jsem si neco objednal a bylo mi předáno úplně něco jineho...a teď 0 komunikace