Reklama
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Dobrý den,
    to nás moc mrzí že jsme vás zklamali. Snažíme se vycházet vstříc a nevhodné dárky měnit, nebo brát zpět, ale ne vždy je to možné.

  • Mě obchod zklamal, dostala jsem u nich zakoupený vánoční dárek, spousta prodejců má přes Vánoce prodlouženou možnost vrácení nevyhovujícího dárku, zde ovšem 14 dnů a ještě Vás odbudou jednou větou. No, alespoň už bude Ježíšek vědět, kde příště nenakupovat, nízká cena není všechno :(

  • Dobrý den, bohužel z dodaných informací nejsem schopen spolehlivě určit konkrétní balík. Datum předpokládaného dodání by mělo být uvedeno v potvrzovacím emailu.
    Případně se obraťte na naši podporu na číslo +420 499 599 800, nebo email info@ab-com.cz

  • AB COM CZECH: Dnes je 6.10.2017 a balík nepřišel tak to doufám, že už to příjde v pondělí ?! V 2.10.2017 jsem si objednával mobil bylo zaplaceno přes bankovní účet. KDYŽ TO NEPŘIŠLO DNES TAK BUDE ČEKAT TED CELÝ VÍKEND DO PONDĚLÍ NA DNEŠNÍ STOLENÍ ČEKAT 6DNÍ NA BALÍK MĚ PŘÍJDE VÁŽNĚ POD HRANICÍ. !

  • Dobrý den, mrzí nás zdržení vaší zásilky.
    Prosím ozvěte se nám na číslo +420 499 599 800, nebo na email info@ab-com.cz a určitě vše vyřídíme k vaší spokojenosti. V tuto chvíli bohužel nevíme o jakou se jedná zásilku.

  • Heuréka tento obchod garantuje nw za co možná jen za kvalitu a o kvalitě produktu zatím nic říct nemůžu. Pondělí 2.10.2017 jsem si objednával mobil byl zaplacen přes bankovní učet. Zboží jsem očekával ve středu 4.10.2017 zboží nepřišlo. Tak jsem si říkal, že zboží příjde určitě další den a to dne 5.10.2017 a zboží nikde a šel jsem i projistotu na poštu tam také nic. Počkám do zítra 6.10.2017 (jsem doma celé dopoledne) pokud zboží by nepřišlo začnu řešit doba dodaní 4DNY MĚ PŘÍDE NA TUTO DOMU MIZERNÉ !

  • Jsem opravdu zklamaný a docela znechucený drahou přepravou zboží k zákazníkům. Např. dodání na uloženku za cenu dopravného PPL u konkurenčních eshopů. V dnešní době nevídaná věc a to byl důvod, abych zbytečně neprodražoval zboží a nakoupil u konkurenčních eshopů.

  • objednal jsem si zboží, bohužel mi nevyhovovalo, tak jsem ho vrátil, vše proběhlo v pořádku a peníze byly vráceny, koupil jsem si jiné zboží a jsem nadmíru spokojen :)

  • Tiez nie som spokojna s komunikaciou...Ziadna odpoved na maily ani telefon...

  • Mate zkusenostis komunikasi s obchodem a jejich praci behem tohoto tydne? Objednala jsem 26.12., to chapu,ze byl svatek, zbozi bylo skladem, cekala jsem jeho dodani do konce tydne, ale nikdo nekomunikuje, nic se nedeje, pristi tyden mam odjed, tohle vedet, objednam jinde...

  • Po objednani zbozi v pohode komunikace. Rychle jednani. Po prosvihnuti baliku na Poste, poslali za email znovu. S reklamaci nemam zkusenost.

  • Jak to tady tak čtu, snad všichni mají problém s reklamací.
    Asi mám štěstí, ale já tedy při reklamaci RAMky neměl problém.
    Doma memtest ukázal chyby, napsal jsem to do obchodu a pak už se jen stavil vyměnit kus za kus.

  • : Doplním: probíhá 3. reklamace stále stejné závady s žádostí o odstoupení smlouvy, mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, dal jsem podmět ke kontrole z ČOI, která nalezla u předešlých reklamací nedostatky a uložila pokutu.
    Přes internet nakupuji skoro vše a toto je opravdu nejhorší zkušenost. Je to banda hulvátů a podvodníků.

  • Tento obchod je jedna velká tragédie Koupila jsem poměrně drahý kávovar, vyzkoušela jsem, hlásil chybu. Poslala jsem zpět do 14 dnů a chtěla jsem odstoupit od smlouvy. Lži, vytáčky, neochota, vymlouvání se na nějakého zaměstnance . Nakonec jsem přistoupila na reklamaci a ani u té nedodrželi 30ti denní lhůtu. Původně jsem myslela, že se obrátím na ČOI, ale byla jsem ráda, že je mám z krku. Stálo mě to spoustu času a peněz za právníka a telefony a musím konstatovat, že v neseriózním přístupu určitě nemají konkurenci.

  • Obchod bohužel nemůžu doporučit. Nehraje podle pravidel stanoven Heureky.
    Zboží 00AJ005 (SSD disk do IBM / Lenovo server x3400) je na trhu již víc než 2 roky a bude v prodej ještě delší dobu (standardní komponenta od Lenovo). Na Heurece byl zboží uvedeno "Skladem" a to před objednání (14.7.2016) a den po objednání (15.7.2016) uvedeno "Skladem". Cena před objednání včetně DPH: Kč 10281,- (i vydanou proforma faktura je na tuto částku). Zboží bylo na e-shop "ab-com.cz" před objednání uvedeno "Na centrálním skladě". Toto jsem akceptoval a počítal jsem s tím, že zboží bude importováno z Německa teprve na základě konkrétní objednávce. Dle pravidla Heureky by v takovým případě měla být uvedená dostupnost minimálně "do 3 dny" a ne skladem.
    Den po objednání jsem dostal email od firmy AB COM CZECH s.r.o., tímto obsahem: "omlouváme se, ale dostali jsme informaci z centrálního skladu, že Vámi vybrané zboží IBM S3500 Enterprise Value - SSD - 240 GB - hot-swap - 2.5 (00AJ005) je aktuálně vyprodané a další kusy nepotvrzené". Nabízeli možnost zrušit celou objednávku.
    Narazil jsem na to, že 15.7.2016 v 9:00 je stejné zboží na Heurece u ab-com.cz uvedeno "Skladem" ale již za podstatně vyší cenu (Kč 11439,-). Na e-shopu ab-com.cz je zboží uvedeno ve stejné době jako "Produkt byl vyřazen z katalogu".
    Závěr: dle mého názoru naláká AB COM CZECH s.r.o. zákazníci přes nízké ceny a rychlou dostupnost i když tomu tak není. Znak "Ověřeno zákazníky" u Heureky by tehdy vůbec neměli mít. Chápu ale, že je to pro Heureku důležití zákazník, který si připlatí i na program "Garanci nákupu".
    Poznámky:
    - komunikace při zrušení objednávky byla rychlá a v pořádku
    - informační systém použité od firmy AB COM CZECH určitě umožní, mít stavy na skladě správně a to včetně informaci o stavu na centrálním skladě.

  • Horší zkušenost jsem nikdy neměl! Tuto arogantní bandu ignorantů v žádném případě nedoporučuji! Kdo má rozum, nakoupí jinde! S lepším servisem, komunikací a mnohdy i cenou, než nabízejí tihle šašci!

  • Nakupuju cez slevové kódy na AB-com.cz. Vyhledávám ich na http://slevovekody.eu/web/ab-com-cz/ . Děkuji za slevy.

  • Nechápu jak tento obchod tu může být otevřený 21let. Objednal jsem výrobek, uvedeno 5 a více skladem a druhý den dorazila odpověď, že už zboží nemají. Ok, může se to stát, objednám jiné zboží(5 a více skladem) a opět odpověď, že ho nemají, že už je vyprodáno. Objednal jsem si ještě takto 3x (opět uvedeno 5 a více skladem) a zase telefonát, že mnou objednané zboží je vyprodané. Tak jsem to vzdal a objednám si v jiném obchodě.
    Vedení tohoto e-shopu bych doporučil zaměřit se na obsluhující personál a přehodnotit přístup k zákazníkovi, který je VŽDY na 1. místě.
    Slyšet 5x slovo NEMÁME A NEBUDE tak to už jsem tady zažil za jiného režimu a myslel jsem, že už se s ním v dnešní době nesetkám.

  • Přidávám se s pochvalnou recenzí. Objednal jsem si objektiv Sigma 17-50, který byl doručen do dvou dnů od objednávky. Po rozbalení se mi nezdál tubus objektivu, ve kterém se evidentně pohybovala nějaká součástka. Ihned jsem volal do obchodu, kde mi řekli, že pro zboží pošlou PPL, zkontrolují a pravděpodobně vymění za jiný kus. Přesně tak se stalo a za další dva dny jsem držel v ruce nový objektiv. Vše naprosto bez problémů, komunikace s firmou a jejím servisem byla velmi vstřícná. Nakonec se ukázalo, že tento model má poměrně hlučně vyřešený OS pokud není objektiv v bajonetu fotoaparátu. Např. Sigma 17-70 je v tomto ohledu o hodně tišší (FIY)
    Sečteno podtrženo, určitě doporučuji!