-
Zakoupil jsem si kávovar, který přestal být po 3 týdnech používání funkční kvůli úniku tlaku. Kontaktoval jsem pracovníka a kávovar zaslal k reklamaci a požadoval výměnu zboží, pokud nelze závadu snadno a rychle odstranit, jelikož zákon v takovém případě předpokládá, že zboží bylo vadné již při zakoupení.
Pracovník zaslal kávovar do servisu a tím veškerá komunikace ustala. Několikrát jsem se v průběhu snažil získat informace, ale jediná reakce byla ať vyčkám. Po 27dnech od reklamace mi přišla zpráva od PPL, že mi doručují zásilku. Až po složitém zjišťování jsem zjistil, že se jedná o kávovar a teprve na základě mého oslovení mi byl zaslán protokol o reklamaci.
V protokolu byla jediná informace, že došlo k výměně vadných dílů. Reklamaci jsem nechtěl převzít, jelikož dle popisu nešlo posoudit, jestli se jednalo o drobnou a rychlou opravu a nevznikl nárok na výměnu zboží. Po telefonátu s pracovníkem jsme se dohodli na převzetí, aby kávovar zbytečně necestoval zpět, které nebude bráno jako ukončení reklamace a že mi budou dodány podrobnější informace o rozsahu opravy.
Když jsem kávovar převzal a kontroloval jestli nedošlo k poškození při přepravě, vyzkoušel jsem i funkčnost kávovaru a zjistil, že závada nebyla odstraněna. Tuto skutečnost jsem neprodleně sdělil zaměstnanci s žádostí o kontaktování. Po týdnu bez reakce jsem se naštval a kávovar zaslal zpět.
Bohužel k jedinému k čemu došlo, bylo zaslání kávovaru znovu do servisu. Přes mojí snahu o komunikaci a řešení vzniklé situace jsem narážel na neochotu.
Vzhledem k neodstranění závady a především k neochotě ze strany zaměstnanců jsem přehodnotil žádost výměny na odstoupení od smlouvy.
Bohužel firma urputně tvrdí, že se jedná o druhou závadu, že nemám nárok na výměnu zboží ani odstoupení od smlouvy, ohání se vyjádřením právníka ČOI na základě "příběhu" o dvou různých závadách a ignoruje neukončení předešlé reklamace, která byla navíc řešena v rozporu s požadovaným způsobem řešení reklamace.
Po nepříjemném a arogantním vyjádřením jsem tomu samému právníkovi zavolal a on po sdělení faktů ohledně neodstranění závady = neukončení reklamace potvrdil jak můj nárok na výměnu, tak i na odstoupení od smlouvy. Vyzval mě k nahlášení případu a řešení vzniklého sporu přes ČOI.
V současné době nevidím jinou možnost než se opravdu obrátit na ČOI. Naštěstí mám veškerou komunikaci uloženou a i telefonní dohody jsem rekapituloval do e-mailu. Mám i videozáznam neopraveného kávovaru s viditelnou nefunkčností = neopravení. Bohužel jsem asi doplatil na slušné vychování a snahu o řešení situace jako se slušnou společností.
Mám z celé situace pocit, že došlo k pochybení zaměstnanců při řešení reklamace a já doplácím na jejich snahu vzniklou situaci přenést na mojí osobu za použití arogance, ignorace a podobných primitivních nástrojů. -
Musím napsat, že s tímto obchodem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Nikdy se mi nestalo, že bych zboží nedostal, nebo s ním byl nějaký problém.
Naopak často mi pomohli vybrat a nejednou mi sehnali i zboží, které neměli přímo v nabídce.
Objednávám u nich už snad 10 let a vždy bez potíží.
Za tu dobu jsem řešil i několik reklamací a ani tehdy nebyl problém, vše vyřízeno rychle a profesionálně.(a především byla reklamace vždy uznána)
Navíc když bylo možné řešilo se rovnou výměnou na prodejně (třeba takové RAM, mnozí pamatují jaká to byla svého času ruleta ohledně kompatibility. )
Navíc po jejich přestěhování se u nich dá bez potíží zaparkovat, což v Hradci není jen tak :-)
Co nemohu hodnotit je dodání pomocí DPD jak tu někdo popisoval, zboží si vyzvedávám osobně.
Nicméně si neodpustím poznámku, že jednání DPD nijak nesouvisí s e-shopen. Já po zkušenostech radši volím cokoliv jiného než DPD, protože řidiči který má naši část HK na starosti se nechce zajíždět k nám do ulice a na jejich centrále mi zůstal balík více než týden, kvůli chybějícímu čp, ač přímo na balíku byl můj telefon i email.
PZN: aha teď vidím že už nabízejí dopravu PPL, vida :-)
-
Mám pozitivní zkušenost. Raději sem se dopředu zeptal, zda mají dané zboží skladem. Měli ho, takže do tří dnů dorazilo, vše úplně bez problémů. Na emaily odpověděli do druhého dne, slušnou formou. Osobně tedy nemám k obchodu žádné výhrady.
-
Dražší než jinde, ale zato arogantnější.
Nic špatného, než neprofesionální, neuctivou, a nekonstruktivní komunikaci jsem tu nezažil, ale i to mi stačí, abych už tu NIKDY nenakupoval.
Ať jim obchod dlouho vydrží... -
Vážení přátelé, využívající služeb internetových e-shopů,
Píši, byť nerad, tuto recenzi na tento portál, který svým přístupem zřejmě dlouho na trhu nevydrží. Dle mých zdrojů nejsem jediný, kdo je velmi nespokojen s poskytnutými službami tohoto e-shopu. Nejen, že dodává produkty, které se hrubě neshodují s nabízeným zbožím, ale i komunikace s klientem je dosti neprofesionální, místy až podezřele arogantní. V každém případě já osobně jsem zde nakoupil naposledy a tímto chci varovat Vás všechny, kteří byste snad někdy chtěli využít zde nabízených služeb.
Raději zvolte jiný web...
Zdravím
David Tereba -
V žádném případě se k tomuto obchodu nebudu vracet. Reklamace v záruční době zásadně neuznávají a za opravu v záruční době požadují nekřesťanské peníze. Zde již nikdy více !!!!
-
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Omylem jsem sem vložila recenzi na jiným obchod a udělila sem neprávem 70 %. Nejde vrátit, ani opravit. AB COM CZECH má za mne rozhodně 100 %!
-
Tento internetový obchod je opravdu na draka. Až budu umírat pošlu si pro je smrt.
Registrace je velmi zmatená a pokud napíšete do poznámky kam mají při závozu volat, stejně řidič od DPD zavolá vám a ještě je hodně arogantní. Pokud mám tento obchod doporučit, tak spíše nedoporučuji, byť mají cenu sebelepší. -
zuban: Dobrý den, kontaktujte prosím naše obchodní oddělění na info@ab-com.cz s číslem faktury a žádostí o doposlání českého návodu.
Děkuji. -
Tento obchod zásadně nedoporučuji. Dodalo zboží, ke kterému nebyl návod ani v češtině, ani v angličtině.
-
Nedoporucuji tento obchod. Maji tam velice "sikovny" personal. Slecna na obchodnim mi rekla ze produkt si muzu bezproblemu vyzvednout v dany den na obchode, ale kdyz jsem tam dorazil tak mi bylo receno ze produkt nemaji. Navic pan v obchode byl velice "prijemny".
-
Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Byl jsem domluven na předání zboží v určitý den, zboží na prodejně nebylo, při objednávce jsem si vše ověřeoval, kontakt na mě měli, ale zboží na prodejně nebylo. Zbytečný čas a propálený benzín, už nikdy více. Navíc neprofesionální jednání, katastrofa.
-
Katastrofální přístup k reklamacím,které vedoucí obchodu p.AMBROŽ neuznává - nedoporučuji v tomto obchodě nakupovat
-
chlubí se že je zboží skladem, dostupnost 3-5dní, ale když tam člověk zavolá, dozví se že jsou to min 2 týdny a že chtějí platbu předem...
-
Zakoupeno zboží, neověřené kvality, za podezřele nízkou cenu. Vše ale v naprostém pořádku.... Dávám plusové body. Děkuji za nákup a doporučuji!
-
Tato neseriózní firma nám dodala nový toner, který jak se ukázalo při vložení do tiskárny byl prázdný toner - reklamace po cca 40 dnech vyřizování nebyla neuznána.
Nikdy od nich už nic nekoupím! -
U této firmy jsem si objednala Filmový skener Reflecta. Zvolila jsem dodání poštou, protože přes den nejsem doma a balíček si pak vyzvednu na blízké poště. Oni mi však zboží poslali kurýrem, kde není možnost si balíček po práci vyzvednout... Takže jsem musela změnit adresu zaslání. Bohužel 2x byl balíček zavezen jinam! Takže doba dodání se prodloužila o několik dní. Když balíček konečně dorazil a chtěla jsem skener vyzkoušet vůbec nefungoval. Tak jsem ihned volala a domluvila se na tom, že zboží pošlu zpátky a oni mi vymění kus za kus. Když jim balík s reklamací přišel, rovnou mi poslali protokol o reklamaci a já musela 30 dní čekat, přestože jsem se domluvili na výměně kus za kus! Když uplynulo 30 dní, stále mě nikdo nekontaktoval ohledně informace o řešení mé reklamace. Až jsem já sama musela do firmy napsat. Bohužel jsem se ale odpovědi nedočkala. Až na druhý pokus, kdy byl můj email trošku ostřejší, jsem se dočkala nějaké odpovědi. Nakonec jsem však z firmy vymámila dobropis k tomuto skeneru. Ale ještě mi stále neposlali peníze na účet. Takže jednání je opravdu hrozné, na čemkoliv jsme se domluvili, změnili podle sebe. Nakonec po uplynutí záruční lhůty dělali mrtvého brouka a ani jsem jim jako zákazník nestála za to, aby mě informovali sami od sebe a navíc jsem je musela o nějaké vyjádření k reklamaci ještě urgovat. Opravdu naprosto příšerné jednání!!! Horší jednání u internetového obchodu jsem ještě nezažila. Pyšní se tím, že jsou na trhu 19 let, ale to Vám kvalitní služby a slušné jednání opravdu nezaručí! Nikomu bych tuto firmu rozhodně nedoporučila. Jen bych ráda podotkla, že objednaný skener měl být jako dárek, takže si jistě dovedete představit tu situaci…dodavateli to však bylo naprosto fuk. Opravdu tady už nikdy víc nic nekoupím!!!!
-
Informace o skladovosti nejsou pravdive. takhle tady mužem obchodovat všichni je to žebrota
-
-vysoké ceny
-zboží není z česka
Dal bych 20%!!!!!