Reklama
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Velice nespolehlivý obchod. Zboží udávají skladem, slíbí a nakonec prostě nepřijde.

  • Díky všem za varování. Přístup k řešení reklamací je klíčový a tady se zřejmě jen prodává a tím proces končí.

  • Update k o par radku nize stiznosti.

    Psal jsem primo rediteli Ing. Aleš Plašil, ale ani po mesici zadna odpoved.

    Proste vzit si protizakonne poplatek 214.- za vraceni zbozi ve 14denni lhute je sila.

    Tezce nedoporucuju v tomto obchodu cokoliv kupovat !!!

  • Varuji před extrémně nepoctivou firmou, po čtvrté reklamaci nám nevrátila ani tablet za 4500,- ani peníze. Arogance, drzost, sprostota!!! Jsem matka samoživitelka s dvěma dětmi a firma Softcom mi způsobila takto velkou újmu!!!

  • milord: Nemám co ztratit. o desku jsem přišel. Koupím jinde až zase našetřím, ale budu se dožadovat vrácení peněz.Je mi z toho, co se tady děje, smutno - hnus.

  • Taky jsem měl pár reklamací.Taky mě jednu neuznali a řekli mě je jsem zboží(rozdvojka molex) poškodil.Naštěstí to bylo jenom 20kč.Už jsem tam od té doby nebyl.Být Tebou,tak bych to nevzdával.

  • Objednal jsem si desku ASUS Z97 A, poslali mi Z97 AR. Bohužel jsem zboží rozbalil(moje chyba), abych zjistil rozdíl.
    Desku jsem vrátil po 2 dnech.Telefonovali, že reklamaci neuznávají, že je deska mechanicky poškozená a neopravitelná.
    Takže jsem bez desky a hlavně bez peněz, prý se můžu soudit-řečeno s úsměvem.......
    Podstrčili mi jiný výrobek než jsem požadoval a spoléhali, že budu vracet - vyšlo jim to do puntíku.
    Softcom už nikdy více - banda zlodějů.

  • Ze zakona ma firma az 30 dnu na vraceni penez... Paragraf 53, bod 10. Muzete byt rad, ze vam je vratili do14 :)

  • Nespokojen - při zakoupení nové IP kamery byl obal porušen.
    Po dvou dnech jsem kameru vrátil, pro špatnou viditelnost v noci a dle zákona na vrácení. Bohužel jsem se ještě nesetkal s takovouto odezvo.
    Peníze vám nemůžeme vrátit neboť máme na 14 dnů na odpověď. Do protokolu napsali poškozený obal.
    To znamená že nemám kameru ani peníze a musím čekat.
    Dejte si na Tuto fa. SOFTCOM.CZ - POZOR při vracení.
    NEDOPORUČUJI

  • Naprostá spokojenost - minulý týden se mi pokazil plotr a sháněl jsem tedy náhradu. Byl čtvrtek a já jsem potřeboval nový plotr na víkend, abych splnil pondělní termín. Musím říci, že jsem klasicky provedl selekci firem dle nabídkových cen a druhá nejlevnější byla firma Softcom.cz. Následně jsem zjišťoval dovoz plotru v pátek a to bylo pro ostatní firmy nesplnitelné (nabízely dovoz do týdne..) - kromě společnosti Softcom. Zde jsem se setkal opravdu s profesionálním přístupem - hlavně od p. Sadílka z Brna, který vše zajistil na výbornou a já měl v 11:30 v pátek plotr doma. Tímto tady dávám velké "+" p. Sadílkovi a celé společnosti. Nakupuji přes internet často a tedy vím, že takový přístup není samozdřejmostí.

  • update: Stížnost podaná na dtest.cz potažmo vasestiznosti.cz a podán podnět na ČOI, zákon hovoří jasně jen línej personál zákona neznalej vede podnikání jak se jim zlíbí

  • 18.4.2014 zakoupen pres eshop monitor NEC 22" LED EA224WMi a vyzvednut na pobocce Brno. Monitor vybalen, z potrebneho prislusenstvi roztrzen jen pytlik s napajecim kabelem. Monitor na stole jen v sobotu, pri kterem jsem zjistil, ze ma nedostatecne vlastnosti a boli me z neho oci, nelze nastavit spravne. V sobotu odpoledne zabalen zpet do krabice. Lezel par hodin na stole, i tak otren prach a zabalen profesionalne vcetne prekladu igelitu zpet do krabice. Zadne dalsi kryci prvky apod. Zabalen k nepoznani od originalu. Chtel jsem uplatnit odstoupeni od kupni smlouvy v termínu 14 dní od nákupu.V pondeli 21.4.2014 velikonocni svatek. Hned 22.4.2014 jsem se stavil osobne na pobocku, kde dost neochtne a z kyselym oblicejem monitor vytahli, technik rukavice, zkontroloval, nenasel nic, co by mohl vytknout. Sepsan protokol o prevzeti monitoru zpet do Softcomu, s tim ze nic nebrani tomu, aby do 14 dnu byly zaslany zpet penize. Nic vice k tomu nerekl. Tak jsem cekal 14 dni a penize neprisly. 6.5.2014 jsem jim napsal email, kde jsou me penize a najednou jsem byl konfrontovan ze mam podepsat teprve dobropis a pak penize zaslou a bylo mi receno, ze 14 den bude teprve 7.5.2014 jelikoz 14denni lhuta na vraceni penez bezi az od dalsiho pracovniho dne. Kontaktoval jsem je v odpolednich hodinach, takze i kdybych podepsal dobropis,tak penize nestihnou prijit do nasledujiciho dne. Kdybych je nekontaktoval, tak vubec nejakej dobropis neresi. Tak jako tak me zarazila castka 214 kc na dobropise, kde si zapocitali praci technika na kompletni zkontrolovani zbozi. A to je cely kamen problemu, odmitl jsem podepsat, ze neni opora v zakone, ze jsem dodal kompletni zbozi a neni duvod mi uctovat nejaky poplatek za snizenou hodnutu zbozi. Resil Jakub Nemec z pobocky Brno, s kterym nebylo mozno se domluvit na cemkoliv, odpovidal uplne na neco jineho nez byl tazan. Vzdal to a vse predal panu Michalovi Sebkovi, ktery tvrdil to stejne a moc ani nekomunikoval. Odkazoval se porad na obchodni podminky u nich na internetu kde se pise o snizeni hodnoty zbozi a porad tvrdil, ze technik musel i monitor zapojit zkontrolovat otestovat a ze castka je adekvatni. Nakonec po dalsich upozornenich, ze uz maji me penize o dalsi tyden dele nez jim udava 14denni lhuta pro navraceni penez, penize zaslali, dorazili na ucet az 13.5.2014 a samozrejme automaticky snizene o castku 214 kc za technika a uz ani netrvali na tom mit podepsany dobropis, kde se xkrat ohaneli tim, ze bez podespaneho dobropisu penize nemuzou vyplatit. Na hrozbu COI, heureky, dtestu potazmo stiznosti.cz .... nereagovali, kompletne ignorovali.

  • Dokud nedojde k personálním změnám na pobočce v Brně, už nikdy v obchodě nenakoupím. Dnes jsem si zašel vyzvednout tiskárnu za 8500, po deseti minutách ve frontě, kdy stále nebyl odbaven ani první zákazník, jsem požádal druhého prodejce o otevření přepážky. Poté co mě v podstatě poslal do prdele se slovy, že nemá čas (patrně z důvodu, že neměl ještě dopitou kávu), jsem odešel. Horší je, že tato zkušenost není první. Vždy když odebírám zboží na pobočce v Brně, alespoň jeden člověk se během čekání ve frontě rozhodne odejít z důvodu lenosti prodejců. Dnes došla trpělivost mně. Softcom jsem měl vždy rád, ale horší prodejce jsem nikde nezažil. Takhle líný kůže fakt jedině vyhodit, táhnou vás hrozně dolů.

  • Ale snažej se, ne že ne ! Objednal jsem netradiční telefon a došel brzy i v české distribuci, a komunikovala děvčata snaživě, co slíbily splnily, já jsem spokojen !

  • Absolutní zklamání neopovědností a amatérismem. Zboží bylo na internetu označeno jako "skladem" a po objednání mi přišlo potvrzení o možnosti vyzvednutí. Když jsem se dostavil na prodejnu ve Vršovicích, nejdříve jsem byl vyzván k zaplacení (!) a poté mi bylo sděleno, že zboží není skladem! Okráčel jsem tedy s prázdnou... Jak je tohle vůbec možné?

  • Já nemám s obchodem dobré zkušennosti. Byl nám poslán starý typ grilu, vydávaný za nový a s tvrzením, že to nemáme v popisu, tak co chceme i drze prezentovaný. Vracíme!! A už si tady nikdy nic nekoupíme!! Markéta

  • Vše výborné - ceny, případná komunikace po mailu, doručení. Ale.... Obsluha brněnské pobočky by zasloužila týdenní školení jak jednat se zákazníkem! Ochota :-( Neumí odpovědět na pozdrav a říct "není zač" na děkuji to asi nikdy neslyšeli. Opravdu kazí dojem z tohoto jinak velmi dobrého obchodu. Všechno je o lidech a tady to silně pokulhává.

  • Neseriózní jednání
    reklamace ve lhůtě a strhlá cena za poškrábání používánim flash disku zasouváním a vysouváním flash disk 600kč a 200kč strhnou za reklamaci poškrábání. Myslím že se to dá lehce odstranit určitě ne za 200kč. Za pár minut práce a trocha námahy. Vráceno ze 600kč jen 400kč.

  • Zdravím a jsem velice spokojen s dodavkou zboží vaší firmou.Objednal jsem v 11 hodin a druhy den jsem zboží vyzvedával v 11hodin čili 24hod. a vše je doma .Díky moc za takovouto práci vůči zákazníkovi...Doufám,si tento standart udržíte .

  • Neseriozní jednání!
    S kamarádem jsme si u SOFTCOMu objednali dva Externí hard disky A - Data 640. V jedné společné objednávce. Kamošovi se pokazil hned asi do púl roku,tak jsme ho reklamovali, a vyměnily ho! Mě se pokazil měsíc před koncem záruky! Hned jsem ho poslal do Prahy na rekl. oddělení.
    Popis závady:
    -male soubory uložit jdou, větší než 4gb,třeba videa nejdou, nebo to trvá až púl hodiny, nebo se úplně disk zasekne!)
    -Soubory o více GB,(10gb a vice) to vůbec nepřetáhne. Ukáže to několik hodin nebo !!!!
    -kabel který je k disku dodávan vúbec nefungoval už jako nový! sehnal jsem jiný!
    -nepomúže ani přeformatování Fat32 na NTFS
    Vyjádření SOFTCOMu k reklamaci:
    -Dle vyjádření výrobce je porušena pečet, záruka na produkt nemůže být uznána!
    Co to na mě zkoušíte! Já jsem žádnou pečet neporušil! proč bych do toho lezl a pak to posílal na reklamaci! platil zbytečně poštovné! Přece nejsem uplně blbé!!!

    Tu pečet porušil někdo od vás nebo ten technik!

    Jak se můžu bránit?