-
Dnes v 17.20 jsem napsala nepříliš milé hodnocení - Musím se tímto omluvit, nevím jak hodnocení smazat - spletla jsem si firmu - nejednalo se o SOFTCOM.cz - tam bylo vše v naprostém pořádku, ale jednalo se o firmu OUTLET EXPERT
-
Všimnul jsem si v reklamačním řádu zajímavých podmínek rozšířené záruky (nad 2 roky):
- reklamace může trvat až tři měsíce
- zboží musí být kompletní, nepoškozené, včetně původního obalu
- reklamace může být vyřešena slevou z kupní ceny
- záruční doba se neprodlužuje
Takže pokud ztratíte nějaký papír z balení, původní krabičku, budete tam mít mikro škrábaneček, odřená krabice...tak vám může Softcom reklamaci zamítnout.
Stejně tak mohou rozhodnout, že opravu 2TB HDD vyřeší slevou 100Kč :) -
Při nákupu dvou položek mi dorazila na Heureka Point pouze položka jedna, ačkoliv jsem musel zaplatit na místě obě dvě. Volal jsem proto do Softcomu, domluvil se ať mi chybějící polužku pošlou znovu (s čimž nebyl sebemenší problém). Ovšem zboží mi přišlo na HeurekaPoint do jiného města. Takže zase znova volat do Softcomu, ať mi to přepošlou (zase všechno v pohodě), jen člověk potom čeká na své zboží místo dvou dnů týden.
Mohu tedy pochválit vstřícné jednání, ovšem s logistikou jsem zcela nespokojen. -
Naprosto geniální, nejlepší cena a přitom 4hodiny před vydáním titulu už mi přišlo potvrzeni o odeslání, druhý den v 9 ráno už doma. Klaním se, naprostá profesionalita, tak by to mělo být!
-
Já měl s doručením řadu problémů, ale jak čtu Vaše názory, tak jsem asi spíš ojedinělý případ.
Nejdřív mi nebylo zboží do Brna doručeno v očekávanou dobu, neb se prý rozbilo při převozu, a tak bylo objednáno znovu. Nicméně když mi zboží konečně přišlo (pozn. na internetu se zboží stále tvářilo jako "termín dodání neznámý"), balík vypadal jak kdyby s ním někdo hrál fotbal a navíc bylo zboží zjevně už dříve rozbaleno (poohýbané stránky manuálu, roztržené pytlíky s jednotlivými částmi výrobku, škrábanec na displeji "nového" telefonu) a nejednalo se tedy o zcela nový výrobek. Pokud bylo zboží dříve pouze robaleno jiným zákazníkem, měl by na to obchod jasně upozornit (případně takové zboží prodávat pod cenou (jak dělá např. Alza)), nikoliv ho prodávat jako zdánlivě zbrusu nové... -
Diskuse SOFTCOM.cz
Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu SOFTCOM.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací. -
U Softcomu nakupuju pravidelně, protože to mám na brněnskou pobočku dvě minuty od práce, jsem se vším maximálně spokojen, s cenami i rychlým vyřízením pokud zboží nemají skladem.
-
Výborné jednání (objednal jsem jiný druh, okamžite zaslali po dohodě jiný), cena a rychlost. Já jsem maximálně spokojen. Tomáš
-
Včera odpoledne jsem objednával klávesnici. Dneska ráno v 11 hodin už byla připravena k vyzvednutí. Spokojenost s obchodem.
-
Našla jsem si nejnižší cenu na Heuréce kterou nabízel Softcom a udělala objednávku.
Zhruba za tři hodiny jsem si na stránkách Softcomu všimla že změnili cenu ze 614,-Kč na 707,-Kč. Napsala jsem tedy dotaz jak to je a za chvíli mi volala paní že se při objednávce spletli a jestli chci zboží za vyšší cenu...????
Trochu nefér vůči zákazníkovi ne? -
Anonym:
Samozrejme, ale jak u pul roku stareho kabelu poznas, co je a co neni bezne opotrebeni? Muzu ho mit celou dobu v supliku, pak ho 3x pouzit a zjistit, ze je vadny. Podle toho textu na fakture to ale muze Softcom smahem zamitnout. Pro spotrebitele by to stejne melo byt neplatne, ale musi o tom vedet a nedat se.
Stejne tak u baterii, samozrejme muze poklesnout kapacita baterie, ale pokud odejde po pol roce elektronika notebookove baterie a baterie je uplne mrtva, tak je to taky bezne opotrebeni? Samozrejme ze neni a Softcom to musi vyreklamovat. Zadne omezeni zaruky na pul roku!
Jinak pozor na reklamacni protokol, v nem je vzdy souhlas s reklamaci delsi nez 30 dni a doufam, ze jen nezkuseny reklamacni technik tvrdil, ze se to na spotrebitele nevztahuje. Tohle je prave jedna z vyjimek, protoze v zakonu na ochranu spotrebitele je pekna formulace, ze reklamace musi byt vyrizena "nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.". Dulezite je to dohodnuti a podepsanim toho protokolu se vlastne se Softcomem dohodnete na libovolne dlouhe reklamacni lhute :( -
Je 03.02.2011. Včera cena necelých 28.000,-. Dnes 29.990,- Kč. To vypadá, jako by se někdo v Softcomu "upsal". Pokud vím, tak ceny se na trhu takto radikálně nezměnily, zakázky jsou pro Evropu dávno naplánovány a navíc koruna vůči dolaru i euru stabilně posiluje, resp. je silná.
Proč to skokové zvýšení cen? -
Hehe, Zivan tomu asi moc nerozumi. Zaruka se vztahuje na vady vyrobku, ne na bezne opotrebeni. Jestlize nejaky vyrobek bude clovek pouzivat tak hodne, ze ho opotrebi za mesic, tak to tezko muze reklamovat. Stejne tak prave baterie. Kdyz ji clovek bude nabijet a vybijet 3x denne, tak mu nevydrzi ani tech 6 mesicu. A tezko muze jakykoliv inteligentni clovek povazovat ukonceni zivotnosti za vadu, ktera je predmetem reklamace
-
Zivan: A odkdy je doba životnosti totéž co minimální záruka? Dokonce i cizinec pozná, že to nejsou stejné fráze. A ano, minimální záruka je 2 roky. Ale zkus reklamovat dodělávající baterii v notebooku. Jako pardon, ale něco takového bych neřešil. Jasná volba je pro mě napájení ze sítě.
-
Zivan: Třeba myslel "Při nákupu na pokladně". To laicky řečeno odpovídá osobnímu odběru bez objednávky. Ale nemá to nic společného s osobním odběrem při předem vytvořené objednávce.
-
Meee: Jen telefonicky
-
U Softcomu nakupuju pravidelně, protože to mám na brněnskou pobočku dvě minuty od práce, jsem se vším maximálně spokojen, s cenami i rychlým vyřízením pokud zboží nemají skladem.
-
Na fakturach tiskne Softcom zbytecne kraviny, napr. "Doba zivotnosti baterii, napajecich adapteru a ostatniho kabeloveho prislusenstvi, jakoz i mechanickych spinacich a tlacitkovych prvku je 6 mesicu".
Samozrejme je to kravina. Minimalni zaruka jsou 2 roky. -
Meee: mail na sales@softcom.cz
-
Z recenze "při osobním odběru zaniká právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu".
To je prece blbost. Podle jejich vlastnich aktualnich obchodnich podminek vznika smlouva dorucenim zavazneho souhlasu s objednavkou. Takze je smlouva uzavrena na dalku a zakaznik muze zbozi vratit do 14 dnu bez ohledu na to, jak si ho vyzvednul!
Lidi nenechte ze sebe delat blbce :(